Jednou z hlavních oblastí činosti společnosti Apollo Multimedia s.r.o. je poskytování komplexních servisních služeb a podpory uživatelů informačních technologií.
- Vybudovali jsme síť servisních středisek osazených týmem zkušených servisních techniků
- díky propracovaném logistickému systému realizujeme servisní práce a zásahy v minimálních
lhůtách
- našimi klienty v této oblasti jsou především společnosti, pro jejichž výrobky zajišťujeme
záruční a pozáruční servis, a dále též společnosti, pro které servisujeme jejich provozní zázemí
Servisní služby pro výrobce a dodavatele ICT
Autorizovaný servis - záruční servis
Komplexní zajištění standardních servisních služeb zpravidla zahrnuje:
• příjem hlášení o závadě a příjem produktů do servisu (všechny běžné komunikační kanály)
• zavedení servisního případu do informačního systému
• diagnostika problému autorizovaným technikem, volba nejefektivnějšího postupu řešení
• odstranění závady (oprava, výměna, vyčištění, upgrade)
• předání zákazníkovi
V rámci nadstandardních servisních služeb lze využít následujích rozšíření:
• sledování stavu servisní zakázky on-line prostřednictvím webového rozhraní
• přehledy a statistické reporty pro klienta
• servis zařízení u zákazníka
• preventivní a profylaktické prohlídky zařízení
• svoz zařízení
• opravy se zápůjčkou náhradního zařízení
• provoz informační / servisní Hot-line či Help-desku
• prodej náhr. dílů a spotřebního materiálu prostřednictvím kamenného obchodu i e-shopu
Instalace produktů
Zajistíme instalaci Vašich produktů, uvedení zařízení do provozu a zaškolení uživatelů přímo u Vašich klientů. Cílem služby je maximálně zefektivnit náklady a čas zákazníka spojené s procesem instalace a konfigurace zařízení ICT.
Obvykle probíhá v následujících krocích:
• příprava projektu, instalační plán, časový harmonogram
• předinstalační fáze: zavedení do informačního systému, kontrola zařízení, doručení zákazníkovi
• instalace: kompletace zařízení včetně specifických požadavků, nakonfigurování, předvedení,
zaškolení obsluhy
Hot-line, Help-desk
Často využívaným prostředkem podpory uživatelů bývá outsourcing zákaznických / servisních linek a help desků. Klientům nabízíme služby našeho call-centra s týmem technicky i komunikačně erudovaných operátorů. Nejčastější formy využití:
• zákaznická / uživatelská on-call podpora (běžné linky, modré linky, zelené linky)
• prodejní informační linky, průzkum trhu, telemarketing
• zákaznický / uživatelský help-desk prostřednictvím on-line aplikace
Pozáruční servis
Pozáruční opravy mohou díky odbornosti našich techniků a zajímavým cenám náhradních dílů výrazně prodloužit životnost a možnost používání Vašich zařízení. Zajišťujeme také upgrade komponent (pevné disky, paměti, mechaniky, firmware ...)
Prodloužené záruky
Nabízíme celou řadu modelů rozšířených záruk. Prodloužíme garanční dobu Vašich produktů na požadovanou dobu. Tímto jsou přenášena rizika selhání Vašeho zařízení na nás. Nejčastější formou je varianta jednorázové platby za určité časové období.
Služby pro firmy - uživatele informačních technologií
Naše společnost nabízí komplexní servisní služby pro společnosti - uživatele informačních technogií. Nejčastějšími formami jsou:
Preventivní servisní prohlídky, čištění (profylaxe)
Průběžné profylaktické prohlídky zařízení ve stanovených časových intervalech mohou výrazným způsobem přispět k prodloužení životnosti zařízení, zvýšení bezpečnosti a samozřejmě k podstatným úsporám finančních prostředků.
Při profesionálním čištění zařízení IT není dominantním záměrem služby estetika, ale zejména péče o interiér zařízení, kde zákazník není sám schopen ovlivnit bezvadný stav zařízení. Nejčastěšjími příčinami provozních závad zařízení ICT jsou znečištěné chlazení a větráky, znečištěná elektronika a energetika systémů, které později vedou ke kolapsu části zařízení nebo celého systému. Průběžné prohlídky a čištění jsou nutností především v lokalitách se zvýšeným výskytem pevných částic v pracovním prostředí zařízení. Typickým příkladem jsou průmyslové podniky, kuřácká pracoviště a pracoviště umístěná v blízkosit rušných dopravních tepen.
Správa systémů, Outsourcing IT
více informací o této skupině služeb naleznete v sekci Realizace a správa sítí .
Provoz hot-line, help-desku, on-call podpory
Často využívaným prostředkem podpory uživatelů bývá outsourcing servisních linek a help desků. Klientům nabízíme služby našeho call-centra s týmem technicky i komunikačně erudovaných operátorů. Nejčastější formy využití:
• uživatelská on-call podpora
• uživatelský help-desk prostřednictvím on-line aplikace
|